Meie partnerid
Meie salongi edu ja klientide rahulolu põhineb kvaliteetsetel toodetel ja usaldusväärsetel partneritel. Oleme hoolikalt valinud oma koostööpartnerid, et pakkuda teile ainult parimat.
Meie partnerid
Meie salongi edu ja klientide rahulolu põhineb kvaliteetsetel toodetel ja usaldusväärsetel partneritel.
Oleme hoolikalt valinud oma koostööpartnerid, et pakkuda teile ainult parimat.
Meie partnerid jagavad kirge ilu ja tervise vastu, pakkudes innovatiivseid lahendusi ja kvaliteetseid tooteid. Tagamaks teie rahulolu iga salongikülastusega. Koostöös nende juhtivate brändidega võite alati olla kindel, et saate parimat hooldust ja teenust.
Kutsume teid tutvuma meie salongis pakutavate toodetega ja kogema nende imelisi omadusi ise. Avasta, kuidas meie partnerite tooted võivad teie ilu ja enesetunde uuele tasemele viia!
Meie partnerid jagavad meie kirge ilu ja tervise vastu. Nad pakuvad innovatiivseid lahendusi ja kvaliteetseid tooteid, et tagada teie rahulolu iga kord, kui meid külastate. Meie koostöö nende juhtivate brändidega tähendab, et võite olla kindel, et saate alati parimat hooldust ja teenust.
Kutsume teid tutvuma meie salongis pakutavate toodetega ja kogema nende imelisi omadusi ise. Tule ja avasta, kuidas meie partnerite tooted võivad teie ilu ja enesetunde uuele tasemele viia!
Iga detail loeb. See uskumus on Oribe juhtinud algusest peale.
Kõik meie otsused tehakse hoolikalt ja läbimõeldult, pöörates tähelepanu igale pisiasjale. Me loome oma tooteid hoolikalt, pakkudes kasutamisel unikaalset kogemust. Meie eesmärk on luua teadlikult, leides ilu väikestes muudatustes, mis kokkuvõttes teevad suure vahe. Otsime vastutustundlikumaid koostisosi ja kasutame neid uudsel viisil, et saavutada suurepärased tulemused juustele, inimestele ja planeedile – kompromissideta.
Kuigi mõned võivad pidada detaile tähtsusetuks, teame meie, et need teevad suurt vahet. Seetõttu uuendame materjale ja lähenemisviise, kasutades loovust parema luksuspakendi, läbimõeldumate koostiste, madalamate süsinikuemissioonide ning suurema mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse saavutamiseks. Me ei peatu kunagi täiustamisel, alati püüeldes uute tasemete poole. Koos kunstnike, stilistide, klientide ja partneritega loome ilusaid kogemusi, jättes pärandi hoolivusest.
Meie pühendumused:
- Parema luksuspakendi loomine: Innovatsioon kestlikus pakendis, julgustades salonge ja tarbijaid vähendama, taaskasutama ja ümber täitma.
- Läbimõeldud koostised: Uue põlvkonna koostiste loomine keskkonnasõbralikkuse toetamiseks ja koostöö keskkonnamõju vähendamiseks.
- Madalad süsinikuemissioonid: Innovatsioon süsiniku jalajälje vähendamiseks järgneva kümnendi jooksul ja tarnijate kaasamine emissioonide vähendamise teekonnale.
- Mitmekesisus, võrdsus ja kaasatus: Toodete arendamine kõigi vajaduste toetamiseks ja mitmekesise talendi kasvatamine, et luua tervitatavaid ja kaasavaid luksuskogemusi.
Terve juukse ilu on ainulaadne. Selle elujõud, värv ja sära tõstavad tuju. Joico nimetab seda “Joi’ks”, mis on nende tegevuse keskmes.
Joico on juuksehooldusbränd, mis on pühendunud tervete ja ilusate juuste loomisele ning säilitamisele. Meie filosoofia keskmes on “Joi” – rõõm ja elujõud, mida terved ja säravad juuksed endas kannavad. Joico tooted on loodud selleks, et taastada ja säilitada juuste tugevus, sära ja tervis, muutes iga juuksehoolduskogemuse eriliseks.
Oleme olnud juuksehooldusmaailma innovaatorid üle 47 aasta, toetades globaalset salongikogukonda ja pakkudes parimaid lahendusi nii stilistidele kui ka klientidele. Meie missioon on levitada tervete juuste rõõmu ja ilu kõikjal, aidates kaasa kaunima maailma loomisele. Joico toodete kasutamine tagab, et teie juuksed säravad ja on täis elu iga päev.
OLAPLEX sündis pikaajalisest suhtest ilutööstusega. Dean Christal, OLAPLEXi tegevjuht ja asutaja, kasvas üles perekonnas, kes mõistis sügavalt töökate juuksurite vajadusi. Tema ema oli professionaalne juuksur, kes pidas nende kodus salongi.
OLAPLEX on tuntud oma unikaalse juuksehooldussüsteemi poolest, mis taastab ja tugevdab kahjustatud juuksesidemeid. OLAPLEXi revolutsiooniline tehnoloogia põhineb patenditud koostisosal, mis suudab parandada keemiliste protseduuride käigus katkenud juuksesidemed. See tehnoloogia on muutnud juuksehooldustööstust, võimaldades juuksuritel pakkuda oma klientidele tervemaid ja tugevamaid juukseid isegi pärast intensiivseid keemilisi protseduure nagu värvimine ja pleegitamine.
OLAPLEXi tootevalik sisaldab mitmeid hooldustooteid, mis sobivad nii professionaalseks kasutamiseks salongides kui ka koduseks hoolduseks. Nende hulka kuuluvad näiteks juuksesidemeid taastav ravi OLAPLEX No.3, niisutav šampoon OLAPLEX No.4 ja toitav palsam OLAPLEX No.5. Kõik tooted on loodud selleks, et pakkuda juustele maksimaalset kaitset ja taastamist, muutes need tervemaks, läikivamaks ja elujõulisemaks.
OLAPLEXi tooted on saavutanud ülemaailmse populaarsuse ning neid kasutavad juuksurid ja iluentusiastid kõikjal maailmas. Tänu pidevale innovatsioonile ja pühendumusele juuksehoolduse täiustamisele on OLAPLEX jätkuvalt juhtiv kaubamärk, mis seab uusi standardeid juuksehooldustoodete kvaliteedis ja tõhususes.
Merest nahale. Phytomer on lugu kolmest põlvkonnast, keda ühendab sama unistus: pakkuda nahale mere uskumatuid eeliseid.
Phytomeri lugu algas 1971. aastal Jean Gédouini poolt, kes avastas merevee ja meretaimede tervendavad omadused ning tõi turule võimsa merevee kontsentraadi Oligomer®. Jeani poeg Antoine laiendas ettevõtet rahvusvaheliselt ja lõi tipptasemel labori. Phytomer aitas kaasa USA spaatööstuse arengule, asutades ISPA (International Spa Association Florida osakonna). Meie tooted kasutavad 100% looduslikke toimeaineid, millest enamik on pärit merest. Merevesi on rikas kõigi eluks vajalike ainete poolest, leevendades tänapäeva stressi. Kasutame palju merevetikaid, mis on 50 000 korda kontsentreeritumad kui tavalised taimed, ja aitavad tasakaalustada ainevahetust ning parandada tervist. Phytomeri tooted valmivad Prantsusmaal Brittany põhjarannikul, olles tõeline pereettevõte. Lisaks omame ECOVADIS Gold sertifikaati, mis tunnustab meie pühendumust jätkusuutlikkusele.
Isabelle Lancray – Luksuslik prantsuse ilu sinu nahale. Naiste enesehinnangu üks põhivõtmetest on tema nahk.
Madame Isabelle Lancray, Paris brändi asutaja, oli tõeline sõjajärgse aja uuendaja professionaalses nahahoolduses Pariisis. Oma kirega kosmeetika vastu ja julge, elegantse enesekindlusega ärinaine tegi ta 20. sajandi keskel oma nime ilumaailmas surematuks.
Isabelle Lancray näohooldusbränd on tuntud oma luksuslike ja innovatiivsete toodete poolest, mis on loodud spetsiaalselt naha tervise ja ilu säilitamiseks. Brändi filosoofia keskendub naha tervisele kui naise enesehinnangu peegeldusele, pakkudes kõrgeima kvaliteediga hooldust ja tooteid, mis rahuldavad ka kõige nõudlikumaid kliente.
LYCON on rahvusvaheliselt tunnustatud kui depilatsioonivahade tipp, mida kasutatakse enam kui 75 riigi parimates spaades ja salongides. Parimatest vaikudest, puhtast mesilasvahast, lõõgastavatest aroomiteraapia õlidest ja looduslikest taimeõlidest valmistatud LYCON on kvaliteetsete vahade maailmaliider, pakkudes iga kord suurepäraseid tulemusi!
Asutatud Austraalias 1978. aastal Lydia Jordane’i poolt, on LYCON saavutanud tuntuse kvaliteedi ja usaldusväärsuse poolest. LYCON eemaldab tõhusalt ka 1 mm pikkused karvad, pakkudes samal ajal madala temperatuuriga, painduvaid ja õrnaid vahasid, mis sobivad ka tundlikule nahale.
LYCON-i tootevalikusse kuuluvad traditsioonilised kuumvahad, LYCOJET kuumvahad, LYCOtec filmivaha ja hübriidvahad LYCOdream ja Pinkini, samuti riba-vahad ja eel- ja järghooldusvedelikud, mis teevad vahatamise praktiliselt valutuks.
LYCON seab vahatamise standardid ülemaailmselt ja jääb turuliidriks paljude innovatsioonidega.
Palju aastaid tagasi ei oleks eduka Saksa ettevõtte asutaja osanud uneski näha, et nende tooted eksporditakse üle kogu maailma ja ettevõtte aastakäive saab ettevõtjate imetluse osaliseks. Alessandro tooted ja teenused tähendavad maksimaalset kvaliteeti.
Enam kui 30 aastat on Alessandro International olnud sünonüümiks perfektsele käte- ja küünehooldusele ning toodetele ja teenustele, mis peegeldavad maksimaalset kvaliteeti ja innovatiivset tugevust. Regulaarselt on firma võitnud hinnatud iluauhindu, mis kinnitavad edumeelsust ja kohustust olla üheks juhtivaks ilusate käte ning hästi hoolitsetud jalgade saavutamise spetsialistiks rahvusvahelisel tipptasemel.
Mosaic kaubamärk loodi 2007. aastal Eestis, tuginedes asutaja 7-aastasele kogemusele küünetööstuses ja OMC meistrivõistluste võidule. Mosaic usub, et küüned võivad olla kunstiteos, ning pakub selleks mitmekesist ja hoolikalt valitud värvipaletti, kus igal toonil on oma eesmärk.
Toodete disainis on arvestatud nii visuaalse atraktiivsuse kui ka praktilisusega, et küünetehnikud saaksid kiiresti ja lihtsalt õige tooni või pudeli leida. Mosaic pudelid ja korgid on loodud ilusaks ja funktsionaalseks, et täiustada küünetehnikute tööpinda.
Mosaic eristub oma lähenemisega, kaasates küünetehnikuid toote arendamise ja tootmise protsessi algusest peale. Selle tulemusena luuakse parima kvaliteediga geele ja värve, mis vastavad nii küünetehnikute kui ka klientide vajadustele. Mosaic eesmärk on olla inspireeriv ja usaldusväärne bränd, mis pakub kunstilist väljendusvabadust ja suurepäraseid tulemusi.
Victoria Vynn on Ameerikast pärit professionaalne küünetoodete bränd, mis on võitnud küünetehnikute südamed üle 40 riigis. Bränd on loodud naistele, kes hindavad ilu ja kvaliteeti.
Victoria Vynn on siin, et pakkuda laia tootevalikut salongide professionaalseteks vajadusteks – alates geellakkimisest kuni küünte modelleerimiseni geelide ja polüakrüülgeelidega. Victoria Vynni tooted hõlmavad ka käte- ja küüntehooldust, pakkudes Premium salongiteenuseid ja hooldustooted koduseks kasutamiseks. Tooted on ohutud ja innovatiivsed, sealhulgas Creamy Hybrid sarja geellakid suurepärase katvusega ja Mega Base sarja alusgeelid, mis tasandavad ja pikendavad küüsi kuni 7 mm.
Victoria Vynni kvaliteet tuleneb tihedast koostööst instruktorite ja tehase vahel. Brändi instruktorite programm on kolme aastaga kasvanud kaheksast inimesest 70 instruktori võrgustikuks üle Euroopa. Bränd korraldab regulaarselt suurejoonelisi koolitusi, kus küünetehnikud saavad osa praktilistest töötubadest ja võistlustest. Need üritused pakuvad võimaluse suhelda otse salongide ja küüneproffidega, saades väärtuslikku tagasisidet.
Tere tulemast maailma, kus toode on STAAR!
PHARM FOOT on professionaalsete dermakosmeetiliste jalakreemide ja -toodete bränd, mis toetab dermatoloogilisi, podoloogi ja kosmeetilisi jalahooldusi.
Bränd loodi ekspertide, sealhulgas dermatoloogia autoriteedi Prof. Irena Walecka, kogemuste ja pühendumuse toel. PHARM FOOT tooted on loodud spetsialistide poolt ja nende eesmärk on toetada professionaalseid jalahooldusi, lahendades probleemide allikaid ja ennetades tulevikus tekkivaid probleeme. Toodete kvaliteet, efektiivsus ja ohutus on brändi loomise prioriteedid, tagades jalahooldust vajavate inimeste elukvaliteedi parandamise. PHARM FOOT vastab professionaalsete salongiteenuste turu vajadustele ning pakub küünetehnikutele võimalust oma oskusi ja teadmisi arendada, laiendades salongis pakutavate teenuste portfooliot.
Terved juuksed algavad siit. Tervete juuste teekond algab just praegu, pakkudes võimalust stiliseerida oma juukseid, samal ajal nende tervist parandades. Olenemata sellest, kus te oma juuksehooldus teekonnal olete, on meie tehnoloogiad ja tooted teie jaoks loodud.
Meie HEALTHY HEAT™ tehnoloogiad on loodud terviklikult parandama juuste üldist tervist juurtest otsteni. Samuti on meie HEAT GUARD® juuksehooldus spetsiaalselt kavandatud ennetama ja parandama kõrge kuumuse kahjulikke mõjusid. Naudi tervemaid, tugevamaid ja säravamaid juukseid igal sammul.
Alates brändi loomisest aastal 2002 on PÜR ümber defineerinud puhta ilu kontseptsiooni – pakkudes mitmekülgseid ilulahendusi, mis toetavad igat elustiili kompromissideta.
Motiveerituna mitmekülgsete, mineraalidel põhinevate ilulahenduste kontseptsioonist, on innovaatiline tootevalik laienenud efektiivsete kompleksiooni- ja värvimeigitoodete ning muutvate nahahooldustoodete täisvalikuni.
PÜR usub, et innovaatilised nahahooldusega rikastatud tooted on ainuõige valik! Iga hoolikalt loodud meigi- ja nahahooldustooted on disainitud rõhutama sinu loomulikku ilu, hägustades nahavigu ja aitamaks parandada naha üldist välimust, kasutades kliiniliselt tõestatud tehnoloogiat. Hinga kergemini teades, et meie tooted on julmusevabad, ilma parabeenide, gluteeni, talki, petrolaatumi, mineraalõli ja SLS-ita. PÜR-is oleme teinud ilu ja nahahoolduse valdkonnas põhjalikku uurimistööd, et luua parimad meigi-, meigipintslite-, kosmeetika tööriistade ja nahahooldustooted, mis ei ole loomadel testitud ja alati julmusevabad.
Dick Johnsoni on rohkem kui lihtsalt bränd. Me oleme rohkem kui lihtsalt elustiil. Dick Johnson on suhtumine. Tooted valmivad Dick’i õlletehases, mis asub Helsingis. Kuna meie jaoks on kõrgeimad kvaliteedistandardid esmatähtsad, valmistame palju asju endiselt käsitsi.
Dick Johnson on skandinaavia päritolu kosmeetikabränd, mis on tuntud oma ainulaadsete ja kvaliteetsete toodete poolest. Brändi filosoofia keskmes on kvaliteet, keskkonnasõbralikkus ja luksuslikkus, mida peegeldavad nende orgaaniliste koostisosadega tooted. Dick Johnsoni tooted valmivad Helsingis asuvas Dick’i õlletehases, kus järgitakse kõrgeimaid tootmisstandardeid ja ökoloogilisi põhimõtteid. Brändi eesmärk on pakkuda klientidele mitmekülgseid ja efektiivseid lahendusi, samal ajal järgides puhta ilu ja keskkonnaeetika printsiipe.
Be More on elustiilibränd, mille moto on jõuda ja olla rohkem läbi erinevate supertoitude, mis aitavad seda saavutada.
Ekstra hoolega valitud kvaliteetsed koostisosad loovad imemaitsvad tervisetooted, mis sisaldavad keskmisest rohkem mineraalaineid, antioksüdante ja vitamiine – see teebki neist supertoidud. Proovi smuutisegusid, toorbatoone ja toidulisandeid, mis kõik on rikastatud supertoitudega.
THE SAEM teeb teaduslikke katseid ja taasavastab looduse kingitused ning inimkonna tarkused, kasutades nahahoolduse ja meigi jaoks looduslikke koostisosi üle kogu maailma.
THE SAEM on tuntud oma pühendumuse poolest kvaliteetsete ja looduslike toodete loomisel, mis põhinevad teaduslikel uuringutel ja looduslike koostisosade kasutamisel. Brändi filosoofia keskmes on austus looduse vastu ning soov pakkuda klientidele tõhusaid ja ohutuid ilutooteid.
AS Chemi-Pharm arendab, valmistab ja turustab desinfitseerimisvahendeid, isikliku hügieeni vahendeid, puhastus- ja erihooldustooteid.
Vastvalminud kaasaegses tootmiskompleksis oleme erilist tähelepanu pööranud targa tootmise arendamisele, meil on in-house tootearenduslabor ning üle 20.aastane kogemus desinfektsiooni- ja puhastusvahendite väljatöötamises. Peame oluliseks pakkuda klientidele vaid parima kvaliteediga ning tõhusaid tooteid, mis on ohutud nii kasutajale kui ka keskkonnale. Chemi-Pharmi tooted on kasutusel enam kui kahekümnes välisriigis, eksport moodustab ettevõtte tootmismahust üle 80%-i.
DR. NL on kosmeetika- ja ilubränd, mis on tuntud oma ülimalt kvaliteetsete toodete poolest, ühendades tipptasemel Korea kosmeetika ja Dr. Nikolaus Linde Šveitsi põhjalikkusel põhineva ilufilosoofia, tagades erakordse tõhususe ja naha tervise.
Dr. Linde on rahvusvaheline iluekspert, kes spetsialiseerub rasvapadjandite, kortsude ja naha transformatsioonide ravile, kasutades kõige uuemaid tehnoloogiaid. Ta koolitab arste rahvusvahelistes akadeemiates ning jagab oma teadmisi ja kogemusi. Dr. Linde on tuntud ka keha rasvkoe, veenide ja lümfisõlmede spetsialistina, arendades pidevalt iluprotseduure uute tehnoloogiatega. Hiljuti tõi ta turule derma kosmeetikabrändi DR. NL, mis kombineerib Korea kosmeetikatootmise tehnoloogiat ja pakub teaduslikult juhitud tooteid, mis parandavad naha seisundit ja varustavad seda kvaliteetsete toitainetega.
GlamUpper alustas 2015. aastal teekonda moe ja ilu maailmas, pakkudes koostööd tuntud disainerite, fotograafide ja meigikunstnikega, et pakkuda naistele tuge ja praktilisi teadmisi enesehinnangu tõstmiseks.
Ettevõtte valikus on kaks toodet. Esimene on uuenduslik kulmugeel, mis on paksema tekstuuriga, kauapüsiv ning sisaldab E-vitamiini, jojoba õli ja ingveri juure ekstrakti. Teine on revolutsiooniline Tubing Effect Seerum-Ripsmetušš, mis püsib terve päeva ilma määrdumise ja kadumiseta, moodustades iga ripsmekarva ümber väikese “toru”. Ripsmetušš sisaldab hooldavaid koostisosi nagu kõrvitsaseemne ekstrakt ja serenoa serrulata viljaekstrakt, ning on kerge tekstuuriga, mis ei kleepu ega lähe tükki. Eemaldamiseks piisab sooja vee kasutamisest. GlamUpperi tooted on loodud tagama kauakestvad tulemused ja pakkuma luksuslikku ilu- ja moeelamust.
Iga detail loeb. See uskumus on Oribe juhtinud algusest peale.
Kõik meie otsused tehakse hoolikalt ja läbimõeldult, pöörates tähelepanu igale pisiasjale. Me loome oma tooteid hoolikalt, pakkudes kasutamisel unikaalset kogemust. Meie eesmärk on luua teadlikult, leides ilu väikestes muudatustes, mis kokkuvõttes teevad suure vahe. Otsime vastutustundlikumaid koostisosi ja kasutame neid uudsel viisil, et saavutada suurepärased tulemused juustele, inimestele ja planeedile – kompromissideta.
Kuigi mõned võivad pidada detaile tähtsusetuks, teame meie, et need teevad suurt vahet. Seetõttu uuendame materjale ja lähenemisviise, kasutades loovust parema luksuspakendi, läbimõeldumate koostiste, madalamate süsinikuemissioonide ning suurema mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse saavutamiseks. Me ei peatu kunagi täiustamisel, alati püüeldes uute tasemete poole. Koos kunstnike, stilistide, klientide ja partneritega loome ilusaid kogemusi, jättes pärandi hoolivusest.
Meie pühendumused:
- Parema luksuspakendi loomine: Innovatsioon kestlikus pakendis, julgustades salonge ja tarbijaid vähendama, taaskasutama ja ümber täitma.
- Läbimõeldud koostised: Uue põlvkonna koostiste loomine keskkonnasõbralikkuse toetamiseks ja koostöö keskkonnamõju vähendamiseks.
- Madalad süsinikuemissioonid: Innovatsioon süsiniku jalajälje vähendamiseks järgneva kümnendi jooksul ja tarnijate kaasamine emissioonide vähendamise teekonnale.
- Mitmekesisus, võrdsus ja kaasatus: Toodete arendamine kõigi vajaduste toetamiseks ja mitmekesise talendi kasvatamine, et luua tervitatavaid ja kaasavaid luksuskogemusi.
Terve juukse ilu on ainulaadne. Selle elujõud, värv ja sära tõstavad tuju. Joico nimetab seda “Joi’ks”, mis on nende tegevuse keskmes.
Joico on juuksehooldusbränd, mis on pühendunud tervete ja ilusate juuste loomisele ning säilitamisele. Meie filosoofia keskmes on “Joi” – rõõm ja elujõud, mida terved ja säravad juuksed endas kannavad. Joico tooted on loodud selleks, et taastada ja säilitada juuste tugevus, sära ja tervis, muutes iga juuksehoolduskogemuse eriliseks.
Oleme olnud juuksehooldusmaailma innovaatorid üle 47 aasta, toetades globaalset salongikogukonda ja pakkudes parimaid lahendusi nii stilistidele kui ka klientidele. Meie missioon on levitada tervete juuste rõõmu ja ilu kõikjal, aidates kaasa kaunima maailma loomisele. Joico toodete kasutamine tagab, et teie juuksed säravad ja on täis elu iga päev.
OLAPLEX sündis pikaajalisest suhtest ilutööstusega. Dean Christal, OLAPLEXi tegevjuht ja asutaja, kasvas üles perekonnas, kes mõistis sügavalt töökate juuksurite vajadusi. Tema ema oli professionaalne juuksur, kes pidas nende kodus salongi.
OLAPLEX on tuntud oma unikaalse juuksehooldussüsteemi poolest, mis taastab ja tugevdab kahjustatud juuksesidemeid. OLAPLEXi revolutsiooniline tehnoloogia põhineb patenditud koostisosal, mis suudab parandada keemiliste protseduuride käigus katkenud juuksesidemed. See tehnoloogia on muutnud juuksehooldustööstust, võimaldades juuksuritel pakkuda oma klientidele tervemaid ja tugevamaid juukseid isegi pärast intensiivseid keemilisi protseduure nagu värvimine ja pleegitamine.
OLAPLEXi tootevalik sisaldab mitmeid hooldustooteid, mis sobivad nii professionaalseks kasutamiseks salongides kui ka koduseks hoolduseks. Nende hulka kuuluvad näiteks juuksesidemeid taastav ravi OLAPLEX No.3, niisutav šampoon OLAPLEX No.4 ja toitav palsam OLAPLEX No.5. Kõik tooted on loodud selleks, et pakkuda juustele maksimaalset kaitset ja taastamist, muutes need tervemaks, läikivamaks ja elujõulisemaks.
OLAPLEXi tooted on saavutanud ülemaailmse populaarsuse ning neid kasutavad juuksurid ja iluentusiastid kõikjal maailmas. Tänu pidevale innovatsioonile ja pühendumusele juuksehoolduse täiustamisele on OLAPLEX jätkuvalt juhtiv kaubamärk, mis seab uusi standardeid juuksehooldustoodete kvaliteedis ja tõhususes.
Merest nahale. Phytomer on lugu kolmest põlvkonnast, keda ühendab sama unistus: pakkuda nahale mere uskumatuid eeliseid.
Phytomeri lugu algas 1971. aastal Jean Gédouini poolt, kes avastas merevee ja meretaimede tervendavad omadused ning tõi turule võimsa merevee kontsentraadi Oligomer®. Jeani poeg Antoine laiendas ettevõtet rahvusvaheliselt ja lõi tipptasemel labori. Phytomer aitas kaasa USA spaatööstuse arengule, asutades ISPA (International Spa Association Florida osakonna). Meie tooted kasutavad 100% looduslikke toimeaineid, millest enamik on pärit merest. Merevesi on rikas kõigi eluks vajalike ainete poolest, leevendades tänapäeva stressi. Kasutame palju merevetikaid, mis on 50 000 korda kontsentreeritumad kui tavalised taimed, ja aitavad tasakaalustada ainevahetust ning parandada tervist. Phytomeri tooted valmivad Prantsusmaal Brittany põhjarannikul, olles tõeline pereettevõte. Lisaks omame ECOVADIS Gold sertifikaati, mis tunnustab meie pühendumust jätkusuutlikkusele.
Isabelle Lancray – Luksuslik prantsuse ilu sinu nahale. Naiste enesehinnangu üks põhivõtmetest on tema nahk.
Madame Isabelle Lancray, Paris brändi asutaja, oli tõeline sõjajärgse aja uuendaja professionaalses nahahoolduses Pariisis. Oma kirega kosmeetika vastu ja julge, elegantse enesekindlusega ärinaine tegi ta 20. sajandi keskel oma nime ilumaailmas surematuks.
Isabelle Lancray näohooldusbränd on tuntud oma luksuslike ja innovatiivsete toodete poolest, mis on loodud spetsiaalselt naha tervise ja ilu säilitamiseks. Brändi filosoofia keskendub naha tervisele kui naise enesehinnangu peegeldusele, pakkudes kõrgeima kvaliteediga hooldust ja tooteid, mis rahuldavad ka kõige nõudlikumaid kliente.
LYCON on rahvusvaheliselt tunnustatud kui depilatsioonivahade tipp, mida kasutatakse enam kui 75 riigi parimates spaades ja salongides. Parimatest vaikudest, puhtast mesilasvahast, lõõgastavatest aroomiteraapia õlidest ja looduslikest taimeõlidest valmistatud LYCON on kvaliteetsete vahade maailmaliider, pakkudes iga kord suurepäraseid tulemusi!
Asutatud Austraalias 1978. aastal Lydia Jordane’i poolt, on LYCON saavutanud tuntuse kvaliteedi ja usaldusväärsuse poolest. LYCON eemaldab tõhusalt ka 1 mm pikkused karvad, pakkudes samal ajal madala temperatuuriga, painduvaid ja õrnaid vahasid, mis sobivad ka tundlikule nahale.
LYCON-i tootevalikusse kuuluvad traditsioonilised kuumvahad, LYCOJET kuumvahad, LYCOtec filmivaha ja hübriidvahad LYCOdream ja Pinkini, samuti riba-vahad ja eel- ja järghooldusvedelikud, mis teevad vahatamise praktiliselt valutuks.
LYCON seab vahatamise standardid ülemaailmselt ja jääb turuliidriks paljude innovatsioonidega.
Palju aastaid tagasi ei oleks eduka Saksa ettevõtte asutaja osanud uneski näha, et nende tooted eksporditakse üle kogu maailma ja ettevõtte aastakäive saab ettevõtjate imetluse osaliseks. Alessandro tooted ja teenused tähendavad maksimaalset kvaliteeti.
Enam kui 30 aastat on Alessandro International olnud sünonüümiks perfektsele käte- ja küünehooldusele ning toodetele ja teenustele, mis peegeldavad maksimaalset kvaliteeti ja innovatiivset tugevust. Regulaarselt on firma võitnud hinnatud iluauhindu, mis kinnitavad edumeelsust ja kohustust olla üheks juhtivaks ilusate käte ning hästi hoolitsetud jalgade saavutamise spetsialistiks rahvusvahelisel tipptasemel.
Mosaic kaubamärk loodi 2007. aastal Eestis, tuginedes asutaja 7-aastasele kogemusele küünetööstuses ja OMC meistrivõistluste võidule. Mosaic usub, et küüned võivad olla kunstiteos, ning pakub selleks mitmekesist ja hoolikalt valitud värvipaletti, kus igal toonil on oma eesmärk.
Toodete disainis on arvestatud nii visuaalse atraktiivsuse kui ka praktilisusega, et küünetehnikud saaksid kiiresti ja lihtsalt õige tooni või pudeli leida. Mosaic pudelid ja korgid on loodud ilusaks ja funktsionaalseks, et täiustada küünetehnikute tööpinda.
Mosaic eristub oma lähenemisega, kaasates küünetehnikuid toote arendamise ja tootmise protsessi algusest peale. Selle tulemusena luuakse parima kvaliteediga geele ja värve, mis vastavad nii küünetehnikute kui ka klientide vajadustele. Mosaic eesmärk on olla inspireeriv ja usaldusväärne bränd, mis pakub kunstilist väljendusvabadust ja suurepäraseid tulemusi.
Victoria Vynn on Ameerikast pärit professionaalne küünetoodete bränd, mis on võitnud küünetehnikute südamed üle 40 riigis. Bränd on loodud naistele, kes hindavad ilu ja kvaliteeti.
Victoria Vynn on siin, et pakkuda laia tootevalikut salongide professionaalseteks vajadusteks – alates geellakkimisest kuni küünte modelleerimiseni geelide ja polüakrüülgeelidega. Victoria Vynni tooted hõlmavad ka käte- ja küüntehooldust, pakkudes Premium salongiteenuseid ja hooldustooted koduseks kasutamiseks. Tooted on ohutud ja innovatiivsed, sealhulgas Creamy Hybrid sarja geellakid suurepärase katvusega ja Mega Base sarja alusgeelid, mis tasandavad ja pikendavad küüsi kuni 7 mm.
Victoria Vynni kvaliteet tuleneb tihedast koostööst instruktorite ja tehase vahel. Brändi instruktorite programm on kolme aastaga kasvanud kaheksast inimesest 70 instruktori võrgustikuks üle Euroopa. Bränd korraldab regulaarselt suurejoonelisi koolitusi, kus küünetehnikud saavad osa praktilistest töötubadest ja võistlustest. Need üritused pakuvad võimaluse suhelda otse salongide ja küüneproffidega, saades väärtuslikku tagasisidet.
Tere tulemast maailma, kus toode on STAAR!
PHARM FOOT on professionaalsete dermakosmeetiliste jalakreemide ja -toodete bränd, mis toetab dermatoloogilisi, podoloogi ja kosmeetilisi jalahooldusi.
Bränd loodi ekspertide, sealhulgas dermatoloogia autoriteedi Prof. Irena Walecka, kogemuste ja pühendumuse toel. PHARM FOOT tooted on loodud spetsialistide poolt ja nende eesmärk on toetada professionaalseid jalahooldusi, lahendades probleemide allikaid ja ennetades tulevikus tekkivaid probleeme. Toodete kvaliteet, efektiivsus ja ohutus on brändi loomise prioriteedid, tagades jalahooldust vajavate inimeste elukvaliteedi parandamise. PHARM FOOT vastab professionaalsete salongiteenuste turu vajadustele ning pakub küünetehnikutele võimalust oma oskusi ja teadmisi arendada, laiendades salongis pakutavate teenuste portfooliot.
Terved juuksed algavad siit. Tervete juuste teekond algab just praegu, pakkudes võimalust stiliseerida oma juukseid, samal ajal nende tervist parandades. Olenemata sellest, kus te oma juuksehooldus teekonnal olete, on meie tehnoloogiad ja tooted teie jaoks loodud.
Meie HEALTHY HEAT™ tehnoloogiad on loodud terviklikult parandama juuste üldist tervist juurtest otsteni. Samuti on meie HEAT GUARD® juuksehooldus spetsiaalselt kavandatud ennetama ja parandama kõrge kuumuse kahjulikke mõjusid. Naudi tervemaid, tugevamaid ja säravamaid juukseid igal sammul.
Alates brändi loomisest aastal 2002 on PÜR ümber defineerinud puhta ilu kontseptsiooni – pakkudes mitmekülgseid ilulahendusi, mis toetavad igat elustiili kompromissideta.
Motiveerituna mitmekülgsete, mineraalidel põhinevate ilulahenduste kontseptsioonist, on innovaatiline tootevalik laienenud efektiivsete kompleksiooni- ja värvimeigitoodete ning muutvate nahahooldustoodete täisvalikuni.
PÜR usub, et innovaatilised nahahooldusega rikastatud tooted on ainuõige valik! Iga hoolikalt loodud meigi- ja nahahooldustooted on disainitud rõhutama sinu loomulikku ilu, hägustades nahavigu ja aitamaks parandada naha üldist välimust, kasutades kliiniliselt tõestatud tehnoloogiat. Hinga kergemini teades, et meie tooted on julmusevabad, ilma parabeenide, gluteeni, talki, petrolaatumi, mineraalõli ja SLS-ita. PÜR-is oleme teinud ilu ja nahahoolduse valdkonnas põhjalikku uurimistööd, et luua parimad meigi-, meigipintslite-, kosmeetika tööriistade ja nahahooldustooted, mis ei ole loomadel testitud ja alati julmusevabad.
Dick Johnsoni on rohkem kui lihtsalt bränd. Me oleme rohkem kui lihtsalt elustiil. Dick Johnson on suhtumine. Tooted valmivad Dick’i õlletehases, mis asub Helsingis. Kuna meie jaoks on kõrgeimad kvaliteedistandardid esmatähtsad, valmistame palju asju endiselt käsitsi.
Dick Johnson on skandinaavia päritolu kosmeetikabränd, mis on tuntud oma ainulaadsete ja kvaliteetsete toodete poolest. Brändi filosoofia keskmes on kvaliteet, keskkonnasõbralikkus ja luksuslikkus, mida peegeldavad nende orgaaniliste koostisosadega tooted. Dick Johnsoni tooted valmivad Helsingis asuvas Dick’i õlletehases, kus järgitakse kõrgeimaid tootmisstandardeid ja ökoloogilisi põhimõtteid. Brändi eesmärk on pakkuda klientidele mitmekülgseid ja efektiivseid lahendusi, samal ajal järgides puhta ilu ja keskkonnaeetika printsiipe.
Be More on elustiilibränd, mille moto on jõuda ja olla rohkem läbi erinevate supertoitude, mis aitavad seda saavutada.
Ekstra hoolega valitud kvaliteetsed koostisosad loovad imemaitsvad tervisetooted, mis sisaldavad keskmisest rohkem mineraalaineid, antioksüdante ja vitamiine – see teebki neist supertoidud. Proovi smuutisegusid, toorbatoone ja toidulisandeid, mis kõik on rikastatud supertoitudega.
THE SAEM teeb teaduslikke katseid ja taasavastab looduse kingitused ning inimkonna tarkused, kasutades nahahoolduse ja meigi jaoks looduslikke koostisosi üle kogu maailma.
THE SAEM on tuntud oma pühendumuse poolest kvaliteetsete ja looduslike toodete loomisel, mis põhinevad teaduslikel uuringutel ja looduslike koostisosade kasutamisel. Brändi filosoofia keskmes on austus looduse vastu ning soov pakkuda klientidele tõhusaid ja ohutuid ilutooteid.
AS Chemi-Pharm arendab, valmistab ja turustab desinfitseerimisvahendeid, isikliku hügieeni vahendeid, puhastus- ja erihooldustooteid.
Vastvalminud kaasaegses tootmiskompleksis oleme erilist tähelepanu pööranud targa tootmise arendamisele, meil on in-house tootearenduslabor ning üle 20.aastane kogemus desinfektsiooni- ja puhastusvahendite väljatöötamises. Peame oluliseks pakkuda klientidele vaid parima kvaliteediga ning tõhusaid tooteid, mis on ohutud nii kasutajale kui ka keskkonnale. Chemi-Pharmi tooted on kasutusel enam kui kahekümnes välisriigis, eksport moodustab ettevõtte tootmismahust üle 80%-i.
DR. NL on kosmeetika- ja ilubränd, mis on tuntud oma ülimalt kvaliteetsete toodete poolest, ühendades tipptasemel Korea kosmeetika ja Dr. Nikolaus Linde Šveitsi põhjalikkusel põhineva ilufilosoofia, tagades erakordse tõhususe ja naha tervise.
Dr. Linde on rahvusvaheline iluekspert, kes spetsialiseerub rasvapadjandite, kortsude ja naha transformatsioonide ravile, kasutades kõige uuemaid tehnoloogiaid. Ta koolitab arste rahvusvahelistes akadeemiates ning jagab oma teadmisi ja kogemusi. Dr. Linde on tuntud ka keha rasvkoe, veenide ja lümfisõlmede spetsialistina, arendades pidevalt iluprotseduure uute tehnoloogiatega. Hiljuti tõi ta turule derma kosmeetikabrändi DR. NL, mis kombineerib Korea kosmeetikatootmise tehnoloogiat ja pakub teaduslikult juhitud tooteid, mis parandavad naha seisundit ja varustavad seda kvaliteetsete toitainetega.
GlamUpper alustas 2015. aastal teekonda moe ja ilu maailmas, pakkudes koostööd tuntud disainerite, fotograafide ja meigikunstnikega, et pakkuda naistele tuge ja praktilisi teadmisi enesehinnangu tõstmiseks.
Ettevõtte valikus on kaks toodet. Esimene on uuenduslik kulmugeel, mis on paksema tekstuuriga, kauapüsiv ning sisaldab E-vitamiini, jojoba õli ja ingveri juure ekstrakti. Teine on revolutsiooniline Tubing Effect Seerum-Ripsmetušš, mis püsib terve päeva ilma määrdumise ja kadumiseta, moodustades iga ripsmekarva ümber väikese “toru”. Ripsmetušš sisaldab hooldavaid koostisosi nagu kõrvitsaseemne ekstrakt ja serenoa serrulata viljaekstrakt, ning on kerge tekstuuriga, mis ei kleepu ega lähe tükki. Eemaldamiseks piisab sooja vee kasutamisest. GlamUpperi tooted on loodud tagama kauakestvad tulemused ja pakkuma luksuslikku ilu- ja moeelamust.